Andere informatie en diensten van de overheid: www.belgium.be

Community Employer Branding

    • Onze dienstverlening

    • icoon 'klanten'
      Community of Practice (COP) Employer Branding: informeren en inspireren 

      Met het COP, komen we elk kwartaal online of offline samen om ideeën uit te wisselen en elkaar te ondersteunen in het versterken van onze employer branding. Je ontdekt de meest recente campagnes en projecten van Werkenvoor.be en hoe jouw organisatie hieraan kan bijdragen. Je maakt ook kennis met good practices bij het aantrekken van talent. Soms nodigen we inspirerende externe sprekers uit om hun perspectieven te delen over onderwerpen met betrekking tot employer branding. 

    • Werkgroep Employer Branding: samenwerken 

      In onze tweemaandelijkse werkgroep werken we in kleine groep aan specifieke hr- of communicatiegerelateerde projecten. De werkgroep met meer diepgaande workshops en brainstorms heeft als doel te komen tot een tastbare output. Momenteel werken we samen aan het verbeteren van het ambassadeurschap in de organisaties.  .

    • icoon 'twee mensen roeien in kano'
      1 op 1 ondersteuning: begeleiden

      Ben je een employer brandingstrategie aan het opzetten binnen jouw organisatie en zoek je een klankbord? Heb je een aantal moeilijk ingevulde ? Zoek je een manier om het merk Werkenvoor.be te verweven in jullie communicatie? Dan kan je bij ons ook terecht voor ondersteuning op maat. 

    • Ziezo, dat doen we dus!

    • Met deze community bundelen we de krachten, inspireren we elkaar en versterken we elkaar bij onze employer brandingstrategie. 

      • We zijn er voor jou.

      • Wil je graag aansluiten, heb je meer informatie nodig of heb je vragen over onze community? 

        Contacteer ons

    1. Voorwaarden

      Voor selectieadviseurs, hr-professionals, communicatiemanagers die:  

      • willen bijdragen aan een aantrekkelijke federale overheid 

      • het werkgeversimago van hun organisatie willen versterken 

      • elkaar willen inspireren en ervaringen willen delen op vlak van employer branding en rekruteringscommunicatie.