Andere informatie en diensten van de overheid: www.belgium.be

COP Employer branding

De krapte op de arbeidsmarkt neemt toe. Willen we de juiste mensen kunnen blijven aantrekken voor het vervullen van onze opdrachten, dan moeten we als federale organisaties onze troeven uitspelen.

    • Onze dienstverlening

    • icoon 'klanten'
      Eén vergadering per kwartaal

      1 keer per kwartaal organiseren we een bijeenkomst. Hieronder vind je de agenda van de eerstvolgende bijeenkomsten. Het programma kan nog wijzigen in functie van nieuwe ontwikkelingen en noden.

    • icoon 'draadloos kantoorwerk'
      Online platform

      De leden van het COP Employer branding komen virtueel samen op het elektronische platform van de Beleid en Ondersteuning: de e-Campus

      ze kunnen er vanop afstand uitwisselen met de andere COP-leden en links of interessante documenten in verband met employer branding en rekruteringscommunicatie plaatsen.

    • Ziezo, dat doen we dus!

    • Met dit COP Employer Branding willen we de krachten bundelen en elkaar inspireren en ondersteunen in onze employer brandingstrategie.

    • Ontdek hoe je van start gaat met Employer branding in je organisatie. Welke stappen kan je volgen?

    • Leren van de ervaringen van je federale collega’s. Welke embloyer branding acties werken? Welke niet? 

    • Weeg mee op het Employer brandingbeleid door actief deel te nemen aan de bijeenkomsten, je advies te geven en mee te werken aan Federale projecten.

    • Krijg een klankboard om feedback te krijgen op je eigen employer branding projecten en initiatieven.

    • Blijf op de hoogte van wat de BOSA onderneemt op vlak van Employer branding. Welke projecten en campagnes lopen er?  Welke campagnes staan er op de planning?

      • We zijn er voor jou.

      • Heb je vragen over dit netwerk? Wil je lid worden van dit netwerk?

        Contacteer ons

    1. Voorwaarden

      Voor selectieadviseurs, communicatiemanagers, HR-professionals die:

      • willen helpen een aantrekkelijke federale regering op te bouwen
      • het werkgeversimago van hun organisatie willen versterken
      • elkaar willen inspireren en hun ervaringen willen delen op het gebied van employer branding en aanwervingscommunicatie