Sinds begin 2022 zetten we bij de FOD BOSA in op Customer Success Management, een vorm van klantenrelatiebeheer dat we toepassen bij de hr-ondersteuning die we geven aan federale overheidsorganisaties. Die nieuwe aanpak slaat duidelijk aan. We zetten de laatste nieuwtjes en toekomstige acties voor jou graag op een rij.
1. Beheer van je hr-vragen en aanvragen
We stellen vast de hr-professionals binnen de federale overheid steeds vaker ons contactformulier gebruiken, waarvoor dank. Dit contactformulier maakt een overkoepelend beheer van al je (aan)vragen mogelijk. Het brengt je rechtstreeks in contact met de juiste persoon die zo snel mogelijk op je vraag reageert.
Met het einde van het jaar in het zicht, zijn we blij te kunnen zeggen dat er vanaf nu een contactformulier is voor het volledige hr-aanbod dat op de website van de
2. Strategische CSM-vergaderingen
Dankzij de strategische CSM-vergaderingen spraken we al met de P&O-directeurs en hr-managers over de verschillende hr-domeinen. Nogmaals dank aan de interne hr-dienst van de
Tijdens het netwerk van de P&O-directeuren op 10 november is opgeroepen om in 2023 een strategische CSM-bijeenkomst te organiseren met de andere federale organisaties. Interesse? Als P&O-directeur kan je contact opnemen met Sonia Mendoza.
Wij willen graag van jouw ervaring een succes maken!
Contact
Voor meer informatie over Customer Success Management kan je terecht op deze pagina van onze website.
Heb je nog vragen over dit klantenrelatiemodel? Stuur ze door via het contactformulier.