Denk je alles te weten over het Customer Success Management-model? Ben je zeker? Bekijk toch maar eens onze twee nieuwe video's waarin onze collega's de strategische aanpak van Customer Success Management uitleggen en wat Customer Success Management biedt aan HR/P&O-diensten van klantenorganisaties.
1. Beheer van je hr-(aan)vragen
Als hr-professional kan je gebruik maken van twee contactformulieren:
-
Ofwel het algemene formulier als je niet weet met wie je contact moet opnemen of wanneer je de dienst niet kan vinden. Dat formulier vind je in het hoofdmenu van de website.
-
Ofwel het formulier dat je op alle andere pagina's van de site vindt, gekoppeld aan een enkele dienst.
Voor elke pagina van het hr-aanbod op zowel de website van de BOSA als de werkenvoor.be website word je in contact gebracht met de juiste persoon voor al je (aan)vragen.
Op de Customer Success Management-pagina vind je naast de naam ook van elke contactpersoon per hr-domein een foto, wat het makkelijker maakt om een gezicht aan een naam te koppelen.
2. Strategische CSM-vergaderingen
De strategische CSM-vergaderingen met de P&O-directeurs/hr-managers over de verschillende hr-domeinen gaan door... Is je vergadering nog niet gepland? De P&O-directeur kan dan contact opnemen met Sonia Mendoza.
Wij willen graag van jouw ervaring een succes maken!
Contact
Voor meer informatie over Customer Success Management kan je terecht op onze website.
Heb je vragen over dit klantenrelatiemodel op hr-domein of of wil je een afspraak maken met een van onze customer success managers? Stuur ze via het contactformulier.