Via onze customer success managers willen we een langdurige en efficiënte klantenrelatie met je onderhouden en ontwikkelen, op verschillende gebieden van human resources. We willen inspelen op jouw behoeften, luisteren naar je feedback en hand in hand met jou werken aan cross-functionele projecten en aan de evolutie van ons hr-dienstenaanbod.
Wij willen van je ervaring een succes maken!
- Hr-diensten
- Managers
-
Ziezo, dat doen we dus!
Elke collega van de FOD BOSA die verantwoordelijk is voor een hr-materie, stelt alles in het werk om samen met jou een geschikte oplossing te vinden en ervoor te zorgen dat jouw ervaring met ons een succes wordt.
-
Voor elke strategische bijeenkomst neemt het CSM-team contact op met de directeur P&O/hr-verantwoordelijke van de organisatie.
Voor elk hr-domein is je customer success manager beschikbaar om je te begeleiden en je behoeften of feedback rond het hr-domein in kwestie te bespreken. Neem contact met hem/haar op via het contactformulier door het betreffende hr-thema en -domein te selecteren.
Voor elke dienst is de dienstverantwoordelijke beschikbaar om je (aan)vraag te beantwoorden zodra je het contactformulier op de desbetreffende dienstpagina hebt ingevuld.
Bij complexe of transversale (aan)vragen zal het CSM-team het verzoek doorverwijzen naar het betrokken team (kies "Ik weet het niet" in het contactformulier).
-
-
We zijn er voor jou.
Wij blijven tot je beschikking voor al je vragen over deze dienst.
-
Voorwaarden
Customer success managers zijn specifieke contactpersonen voor topmanagers (voorzitters, algemeen directeur, P&O-directeurs of hr-managers) en hr-professionals in:
- federale organisaties
- overheidsorganisaties, andere overheidsniveaus op voorwaarde dat er een ondertekende overeenkomst of voorafgaande regelingen zijn,
- particuliere bedrijven binnen de veiligheids- of bewakingssector en uitsluitend voor diensten die bepaald werden in een voorafgaande overeenkomst.
Afhankelijk van je type organisatie of type aanvraag, kan het gebruik van onze diensten gratis zijn, tegen factuur of met een tegenprestatie. Wij analyseren elk van je aanvragen en nemen contact met je op als er iets verduidelijkt moet worden.
Als je namens een organisatie een beroep op ons wilt doen en je weet niet zeker onder welk type je organisatie valt, neem dan contact met ons op!
-