Je wil zo effectief mogelijk voldoen aan de verwachtingen en behoeften van je klanten, met behulp van een aantal efficiënte technieken. Deze zelfstudieopleiding helpt je daarbij.
Praktische info
E-learning opleiding
Duur: 3 tot 4 uur
Plaats: online
Code
STCOMS42DXNW
Contact
Heb je vragen?
-
Pluspunten
Met zelfstudie kan je leren wat het betekent om klantenservice te verlenen, in je eigen tempo.
Bovendien is de aanpak gevarieerd: advies, theoretische uitleg, oefeningen, quizzen, video's, enz.
-
Voor wie?
Voor alle federalen ambtenaren
-
Op het programma
Deze opleiding behandelt de volgende thema's:
- leer over de invloed van de digitalisering op de klantenservice
- ontdek de noodzaak van een goede klantenservice
- stem je stijl af op je klant
- geef de juiste reactie
- achterhaal het probleem
- zet belscripts slim in
- maak kennis met telefoonetiquette
- leer omgaan met klachten en agressie
- zorg voor de juiste tone of voice
- handel digitale klachten goed af
- onderscheid reactieve van proactieve webcare
- bied goede nazorg
- leer van je klantenservicestatistieken.