Op je werk kan je op allerlei momenten te maken krijgen met agressie en intimidatie: een collega die een slechte dag heeft, klanten die schreeuwen en je intimideren,….Heb je dit...
De sociale media zijn alomtegenwoordig in je dagelijks leven … maar je weet er het fijne niet van. Je zou ze op de werkvloer willen gebruiken, maar je durft er niet goed aan...
De Selfservice Spreken voor een publiek is een open ruimte voor zelfstudie op onze e-Campus. Je grasduint er 24/7 in zorgvuldig geselecteerd referentiemateriaal over presentaties...
Als mandaathouder, lid van een directiecomité of leidinggevende neem je vaak het woord in het openbaar. Onze experten in Speech training bieden je een coaching op maat om je...
Krijg je als controleur of inspecteur af en toe te maken met agressieve reacties tijdens controlesituaties? Wil je graag weten hoe je beter met zulke situaties moet omgaan? In deze...
Wil je een korte training in storytelling organiseren voor je medewerkers? Dan is deze flashtraining iets voor jou. Je medewerkers ontdekken wat storytelling is, hoe het tot een...
Als mandaathouder, lid van een directiecomité of perscontact vertegenwoordig je je organisatie ten overstaan van de media. Je kan niet losweg improviseren bij je contacten met de...
Je neemt deel aan formele of informele onderhandelingen en je wil meer impact krijgen. Je wil jouw belang, maar ook dat van de tegenpartij aan bod laten komen, om zo een resultaat...
Vind je het moeilijk om anderen te overtuigen, ook al heb je sterke argumenten? Wil je in vergaderingen, bij presentaties of in gesprekken overtuigender overkomen? Met deze...
Wil je op een efficiënte manier notities nemen? Wil je een vergaderverslag schrijven dat de relevante inhoud van de vergadering weergeeft? In deze opleiding leer je handige...
Wil je heldere, efficiënte e-mails schrijven die hun doel bereiken? Leer in deze opleiding handige tools en tal van tips en tricks kennen om je schriftelijke communicatie te...
Een goed verteld verhaal: geen beter middel om een professionele boodschap over te brengen, om je toehoorders te overtuigen en om een blijvende indruk te maken bij hen! De...
Je functie vereist dat je vlot informatie uitwisselt en bijleert van je klanten of collega’s. De telefoon, traditionele mailings, e-mails en andere klassieke technieken hebben hun...
Je organisatie wil de kwaliteit van het onthaal van de burgers verbeteren, bijvoorbeeld aan de telefoon of aan het loket. Het traject dat wij voorstellen omvat zowel een analyse...
Je werkt als onthaalmedewerker. Je hebt dus regelmatig contact met burgers “face to face” of via de telefoon. In deze opleiding krijg je methoden en technieken om je nog te...
Veel ambtenaren moeten regelmatig in het openbaar spreken, zowel voor een groot publiek als in een teamvergadering. Dat kan stresserend zijn en daardoor kan je boodschap vervormen...
Wanneer je voor een publiek spreekt, kan een visueel hulpmiddel je helpen om je toespraken tot leven te brengen en de impact van je boodschap te versterken. Maar slecht gebruik...