De FOD BOSA stelt voor overheidsdiensten een platform ter beschikking dat een geheel van elektronische betaaloplossingen biedt.
Inhoudstafel
-
Ondersteuning
Voor functionele en administratieve vragen contacteer je de Service Desk van de FOD BOSA
Deel 1: betaalplatform/pagina (Sips)
Ondersteuning betreffende technische en operationele vragen over Sips en ondersteuning van het integratieproces.
Worldline-helpdesk:
- Per telefoon: 02/727.88.99 van 9u tot 17u op werkdagen.
- Via e-mail: supportsips-benelux@worldline.com
Deel 2: betaalmethodes
Ondersteuning van de behandelingsdiensten voor de transacties: Worldline-helpdesk
- Per telefoon: 02/727.88.99 van 9u tot 17u op werkdagen.
- Via e-mail: supportsips-benelux@worldline.com
Financiële vragen: Worldline-helpdesk
- Per telefoon: 02/727.88.99 van maandag tot zaterdag van 8u tot 20u en op zondag van 8u tot 16u.
Commerciële vragen, vragen over het beheer van het contract en de service levels:
- te stellen aan de ‘Key Accountmanager’ van Worldline
In het geval van een betwisting over betalingen moet de handelaar zich rechtstreeks tot Worldline richten (http://be.worldline.com/nl-be/home.html).
Vragen over het bestek BOSA/2020/M1112 of bij escalatie: Service Manager ePayment: delphine.duprez@bosa.fgov.be